Călătoriile sunt una dintre pasiunile mele. Recunosc că le prefer pe cele în afara ţării, dar tind să cred că acest lucru se întămplă tocmai pentru că nu am încercat să vizitez prea mult România. Este drept că şi părerea pe care o am despre minunata ţară nu este una prea bună. Avem locuri extrem de frumoase ce cu greu pot fi descrise, dar nu ştim să le păstrăm sau să le promovăm. De când cu Elena Udrea ministrul al Turismului, campaniile de promovarea turismului în România sunt tot mai des întâlnite, uneori cu folos alteori cu diverse interese. La sfârşitul săptămânii, a fost organizat primul târg de turism, de promovare a judeţului Bihor. Timp de două zile, Pasajul Vulturul Negru, o emblemă a Oradiei, a găzduit standuri cu oferte de petrecere a concediului sau sfârşitului de săptămână în Bihor. Cei aproape 40 de participanti au fost atât din judeţ cât şi din alte părţi ale ţării sau chiar Ungaria, iar ofertele aduse la Oradea păreau interesante. Sloganul campaniei Ce faci în weekend? Stai la televizor? Petrece un weekend în Bihor... îmi place tare mult, la fel ca şi ideea organizării unui asemenea eveniment .Pe lângă oferte turistice, cei care au trecut prin Pasaj în aceste două zile au putut urmări spectacol de muzică populară, dansuri, cântece, prezentare de costume populare, muzică usoara, piese de teatru, etc. Am venit acasă cu o mulţime de pliante, dar şi cu gândul că România merită vizitată.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu