luni, 24 iunie 2013

La shooting cu Supermoon

De două zile aud non-stop că pe 23 avem Super Lună. Când ai un aparat foto cumpărat de două săptămâni, nu ai cum să ratezi o astfel de ocazie. Aşa că pe la 22.30 mi-am pus aparatul în gât (un Fuji Finipex S4200) am încuiat uşa apartamentului şi am ieşit la "vânat" de Super Lună.


Purtată de intuiţie am luat-o pe mal, spre Podul de Calcul. La început cam dezamăgită şi asta pentru că Supermoon stătea bine mersi ascunsă sub nori. Eiii, asta e mi-am zis, dacă nu o fi Super Luna nu strică o plimbare, mai ales că aerul din minunatul meu apartament cu două camere devine tot mai greu de respirat, în timp ce adierea vântului face aerul de afară puţin mai respirabil.Cel puţin seara...
Nu au trecut zece minute, iar de sub nori, luna cea plină şi strălucitoarea ieşea timidă dar sigură pe ea că vrea să ne încânte privirile cu o strălucire aparte.



A urmat un shooting de aproape o oră de pe Podul  de Calcul . Am pozat luna de aproape, din depărtare, cu zoom, fără zoom sau chiar printre crengi. Eh, aşa se învaţă omul cu aparatele astea noi care la prima vedere par tare greu de descifrat. Tre să recunosc că am avut parte şi de un model bun :) care strălucea tot mai tare de la o poză la alta, pesemne că i-a plăcut postura de "vedetă".


La câţiva metri de mine erau doi pescari. Ei aşteptau să le vină peştii la momeală, eu aşteptam să capturez o Super Lună.


Din zecile de poze am reuşit să imortalizeze vreo cinci care pot să spun că sunt ok, iar eu sunt super mulţumită de ce a ieşit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu