joi, 9 ianuarie 2014

Pâine Dukan



Dieta Dukan face parte de câteva luni din viaţa mea. Ne înţelegem destul de bine...ne mai si certăm, că aşa e frumos, dar nu ne ţine mai mult de 2-3 zile. Ce să faci, aşa când ispitele sunt la tot pasul...mai cedezi, te mai enervezi, da revii. Nu ai cum să nu revii când vezi că blugii care stăteau să puşte acum îi îmbraci chiar şi încheiaţi, tre să faci găici în plus la curea sau poţi îmbrăca o bluză din cele preferate.

În toate aceste luni am încercat şi eu câteva reţete. Netul e plin de bloguri cu retete dukan, ba mai fac şi parte din câteva grupuri, pe facebook, unde fetele povestesc cum reusesc ele să se împace cu dieta sau ce bunătăţi au mai pregătit.

Am decis să mă laud şi eu, atunci când e cazul, pe bloguleţul meu cu reţetele minune. Nu greşesc când le spun minune. Dieta Dukan m-a învăţat că tărâţele, de ovăz sau grâu, acestea le-am încercat până acuma, sunt ingrediente minune, ies din ele nişte bunătăţi de care în urmă cu cîteva luni nici nu auzisem, ce să mai zic de gustat.

Prima dintre reţetele dukan care-şi găseşte loc pe blogul meu e Pâinea dukan. Am făcut-o a doua oară şi o ador. Pentru mine e perfectă.

Iată de ce avem nevoie:
2 sau 3 ouă, 6 linguri tarate de ovaz, 3 linguri tarate de grau, 3 linguri amidon, 12 linguri gluten, 2 linguri lapte praf degresat (se poate inlocuit cu o lingura tarate de ovaz), 1lingurita rasa de sare, 1 lingurita rasa de indulcitor praf, 1 lingurita ulei de masline,1 cub drojdie proaspata, 270ml. apa calda. Se bat ouale cu sarea, se adauga restul ingredientelor si drojdia dizolvata in apa calduta si se framanta bine cu mana. Aluatul se pune în tavă şi se lasă la dospit până îşi sublează volumul. Eu am optat pentru o forma rotunda de silicon.Se lasă la copt aproximativ 30 de minute. 

E delcioasă...Sper să vă convingă fotografiile :) 
 Poftă bună!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu