marți, 14 februarie 2012

Emil Boc face senzaţie, chiar şi dezbrăcat...

                                                                             FOTO
 Mă pregăteam să-mi fac seria de abdomene, cand primesc un sms care suna aşa "Uită-te pe antena 1 :)"...Pun pe antena 1 şi văd că la emisiunea lui Capatos se dădea un filmuleţ cu un bărbat dezbrăcat. Noah iară au prins aştia pe cineva în ofsaid...mă gândesc în sinea mea. Nici prin gând nu-mi trecea că e vorba de minunatul nostru ex-premier Emil Boc. Bietul om, nu mai are intimitate nicăieri :)))...
Am citit pe site-uri că omul se dusese la o sală de fitness. Nu înţeleg unde erau cei care trebuiau să-l păzească, sau Boc s-a gândit că nu are niciun rost să-şi ducă gărzile de corp după el, chiar şi la sală...Se pare că a  greşit...Ce a păţit Boc nu e ieşit din comun. Orice om care merge la sală procedează precum fostul premier...Dar,  nu orice om care merge la sală a fost premier :)))...
Acest subiect va face să curgă multă cerneală în zilele următoare...Dacă nu aveam sate înzăpezite, ştirea cu Emil Boc intra, mai mult ca sigur, Breaking News...Acuma rămâne de văzute ce filmuleţe vor mai apărea şi cu cine, dar şi dacă numărul admiratoarelor lui Boc se va mări sau din contră, acesta va scădea şi mai mult în sondaje :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu