marți, 7 februarie 2012

O boală a copilăriei la 27 de ani


Cine s-ar fi gândit că la 27 de ani o să fac Rubeolă?:) Din păcate, chiar am făcut. Aproape două săptămâni am stat în casă, în pat, la căldură. Recunosc...partea cu patul nu a prea funcţionat. Adică am stat vreo 2 zile în pat, da sincer, nu am putut mai mult. Oricum, să stai 2 săptămâni în casă e horror. Într-un fel am avut şi noroc cu temperaturile extrem de scăzute de afară.
Cât am fost copil nu am făcut nicio boală a copilăriei. Cu varicelă m-a trezit la 21 de ani, în luna iunie. A fost mult mai horror decât rubeola. Nu pot să uit că aveam 3 bubite în gură :))).
Dacă varicela am luat-o de la Andrei, fratele meu, cu rubeolă nu am nici cea mai mică idee de unde m-am pricopsit. Simptomele au început să apară într-o seară de luni. Două zile am avut frisoane. Eram sigură că m-am ales cu o răceală, am sunat-o chiar şi pe vară-mea, care lucrează la ambulanţă, să vină şi să-mi injecteze ceva în venă, ca să mă vindec mai repede. Cum marţi seara mă simţeam mai bine, am rămas că o sun doar dacă starea mea se înrăutăţeşte. Miercuri dimineaţa m-a trezit la ora 8 convinsă fiind că o să apelez la o injecţie în venă. Eiii, la 8.30 am văzut primele bubiţe pe picioare, după care m-am uitat pe mâine unde eram full, iar despre faţă nici nu mai vorbesc. Ca norocu, aceste bubiţe încep să dispară în vreo 3 zile, iar după 10 zile mai că nu se văd. Mai multe informaţii despre acest virus aici.
Bine că am trecut şi peste asta. O prietenă mi-a spus să privesc partea bună a lucrurilor, adică dacă am făcut o boală a copilăriei înseamnă că încă mi-s "copilă". La noi, în Bihor, Rubeola e la modă, în această perioadă. În decembrie a fost epidemie şi de Rujeolă. Până acum am reuşit să scap de acest virus, şi sper să nici nu-l contactez. Tocmai de aceea mi-am propus ca în zilele următoare să trec pe la medicul de familie şi să-mi fac vaccinul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu