duminică, 12 februarie 2012

Raed Arafat, lăudat de ziariştii de la The New York Times

                                                                     FOTO

Celebrul ziar american The New York Times a publicat un articol despre plecarea si totodată revenirea doctorului Raed Arafat, la Miniaterul Sănătăţii, despre cum au ieşit românii în stradă ca să-l susţină pe părintele SMURD, şi despre cum a înfiinţat SMURDU-ul în România.
Pentru mine doctorul Raed Arafat este un model. Îl admir pentru felul în care luptă atunci când ştie că are dreptate, pentru ambiţia de care dă dovadă atunci când îşi propune să realizeze ceva, pentru tenacitatea lui, şi nu în ultimul, pentru pasiunea cu care îşi face meseria. Este adevărat că medicină de urgenţă nu poti face decât dacă eşti pasionat. Şi ştiu ce spun :).
Încă de la primele apariţii, ale doctorului Arafat la TV, am fost fascinată de persoana domniei sale. Am urmărit seria emisiunilor difuzate la PRIMA TV despre intervenţiile SMURD, şi chiar m-am uitat la OTV, anul trecut parcă, atunci când au început să difuzeze, odată pe săptămână, seara, o jumătate de oră cu intervenţiile medicilor de la SMURD Bucureşti. Am urmărit multe interviuri cu dr. Raed Arafat, şi ţin minte că odată invitat fiind la emisiunea Garantat 100%, difuzată pe TVR 1, a dezvălui titlul cărţii preferate. Este vorba despre Pescăruşul Jonathan Livingston de Richard Bach.În zilele următoare mi-am luat carte. şi de atunci am recitit-o de vreo două ori :)
De când lucrez în presă, am avut ocazia să-l întâlnesc pe doctorul Arafat de mai multe ori. Cu fiecare întâlnire respectul faţă de acest om este tot mai mare. Când Băsescu Traian a intervenit la emisiunea de la Realitatea şi i-a adus critici medicului Arafat am fost extrem de dezamăgită. Mă aşteptam ca dr. Arafat să-şi dea demisia, dar nu mă aşteptam ca atâţia români să-l susţină. Revenirea lui, în funcţia de subsecretar de stat la Ministerul Sănătăţii, am privit-o ca pe ceva normal. Este nevoie de el acolo. Este nevoie de el la schimbarea Legii Sănătăţii. Acest om a câştigat admiraţia şi respectul românilor şi de aceea trebuie să continue să lupte pentru ca de serviciile medicinei de urgenţă să poată beneficia orice persoană.
Publicaţia americană The New York Times susţine că sisteml de urgenţă din România este la fel de bun precum cel american, sau poate chiar mai bun decât în unele state din America. Nu de aceeaşi părere este însă şi Băsescu Traian, care în urmă cu câteva săptămâni spunea că dr. Arafat este stângist, şi că se opune dezvoltării sistemului. Este bine totuşi că meritele doctorului Arafat sunt recunoscute peste Ocean...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu