luni, 6 februarie 2012

Iarnă în februarie....

Iubesc iarna şi nu prea... Ador sărbătorile de iarnă, şi mi-aş dori ca atunci totul să fie alb. Din păcate, în ultimii ani, zăpada a fost aproape inexistentă în aceea perioadă. Dar, în aceste zile, nu ducem lipsă de zăpadă.
E februarie şi ninge cum ar trebui să ningă în decembrie. În urmă cu două săptămâni am fost în sat, la Remetea. Duminica dimineaţa când m-am trezit totul era alb, şi ningea ca în poveşti. M-am bucurat muuult, dar după-amiază zăpada dispăruse. Iată cum ningea la mine în sat...

Ei, de vineri, la Oradea ninge aproape fără oprire. Ieri a fost o zi de pauză. Nu mă bucură deloc această zăpadă. Drumurile arată horor...ieri a trecut pe strada noastră un utilaj din ală care ar trebui să dezăpezească, dar nu s-a stresat să lase vola jos, ci pur şi simplu s-a plimbat, cel puţin pe strada noastră :). În concluzie ninge de vineri, dar pe strada unde stau eu nu a venit nimeni să dezăpezească, şi nici nu cred că va trece vreun utilaj în zilele următoare.
De frig nici nu mai vorbesc. Minus 15 grade azi dimineaţă...brrrr...Nu îmi place deloc perioada asta. Vreau să vină primăvaraaaa

2 comentarii:

  1. Mai nou numai in februarie e iarna (de cativa ani e faza) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate...de aici inainte tre sa ne pastram bradutul pana in februarie :)

      Ștergere