joi, 9 februarie 2012

Iarnă grea, la Oradea

Am ieşit şi eu, ieri, în oraş, după ce de două săptămâni stau în casă din cauza rubeolei. Friggg de îngheaţă pietrele, la Oradea. De dimineaţă, au fost -16 grade...brrr. Eu am ieşit pe la ora 16.00. M-am îmbrăcat destul de gros şi parcă nu am simţit chiar aşa frigul. În schimb m-a surprins peisajul.
La noi a început să ningă vineri şi s-a oprit luni. Am tot auzit pe la TV şi am mai citit pe site-uri că oraşul e înzăpezit, că se circulă greu, că parcările sunt pline de zăpadă, dar m-am gândit că după atâtea zile nu o mai fi chiar aşa dramatic. Ei bine, m-am cam înşelat. Pe străduţele lăturalnice e de-a dreptul îngrozitor. Pietonii nu au pe unde circula pt că utilajele de dezăpezire au aruncat zăpada pe marginea drumului, iar pe şosea încă mai este zăpadă. Pe arterele pricipale e mai bine, dar am rămas uimită să văd mormanele de zăpadă adunate pe marginea drumului.
















Sigur vor dispărea şi acestea în zilele următoare, sau atunci când temperaturile din termometre vor fi pe plus:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu